Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Dah Dirogol Tapi Masih Tak Serik lagi~!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

berita, rogol, kes jenayah,

Apa la malang sungguh nasib dia ni ye. Dah kena macam tu pun dia masih jugak nak menaruh harapan lagi ke? Apa yang dia tunggu sebenarnya?


Dia nak tunggu bulan jatuh ke riba? Jangan harap la!!! Ini bukan masanya dia nak impikan bulan dan bintang. Ini dunia realiti. Dunia hakikat yang perlu dia terima.

Tapi, apakan daya. Mungkin bagi bekas ADUN DAP ni, dia terlalu mempercayai. Tu sebab la dia masih lagi bergantung harap pada parti Ultra Chauvinist tu.

Mungkin sebab itu jugak la dia masih tak dapat sedar dari diulit mimpi indah sewaktu dia didalam parti tu sebelum ini. Jadi, tak heran la kalau dia masih tak serik - serik.

Bagi kita rakyat Malaysia, semua dah sedar bahawa DAPigs ni penuh sarat dengan dasar perjuangan yang Retorik. Apa yang diorang buat semuanya Wayang belaka.

Realitinya tidak la seperti mana yang diperkatakan. Mungkin didepan diorang kata diorang Telus dan Ikhlas. Tapi dibelakang siapa yang tau?

Dan rasanya rakyat Malaysia sendiri sedar bahawa DAPigs ni jugak merupakan sebuah parti yang penuh dengan agenda sulit yang tidak dijelaskan kepada rakyat.

Jadi, tak payah la Bekas ADUN DAP ni nak pening kepala sangat. Terima je hakikat bahawa DAP ni bukan parti yang Telus dan Ikhlas. 

Jika betul la DAP ni parti yang benar - benar telus, diorang tak perlu menunggu lama untuk buat keputusan bagi mengadakan pemilihan semula jawatankuasa CEC tu.

Sewaktu diorang kata ada berlaku 'Kesilapan Teknikal' hari tu pun diorang dah boleh buat pemilihan semula. Tapi disebabkan diorang ada agenda lain, maka diorang tangguhkannya.

Kesilapan yang berlaku bukan salah orang lain. Bukan orang luar yang buat sabotaj. Tapi ianya atas keGAGALan diorang sendiri. Pun diorang masih jugak nak tuduh orang lain. Kalau itu pun orang masih tak sedar, tak tau nak cakap apa la!!!


Sumber: Perihalnegara.blogspot

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments