Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Tengku Azura Bercinta Dengan Adik Ipar Fasha!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Tengku Azura Bercinta Dengan Adik Ipar Fasha
SIAPA yang tidak mengenali supermodel tinggi lampai bernama Tengku Azura ni kan.
Dimana-mana sahaja pertunjukkan fesyen, pasti wajahnya akan kelihatan menggayakan pakaian di pentas-pentas runway yang gah itu.

Dia juga menjadi antara model kegemaran pereka fesyen terkenal untuk menyarung adi busana glamor dan mewah ciptaan mereka.
Apa yang ingin dikongsikan penulis di sini ialah mengenai kisah peribadi Tengku Azura yang kini sedang hangat bercinta dengan adik ipar kepada pelakon terkenal Fasha Sandha iaitu Ramelle Ashram.
Ramelle merupakan anak kedua kepada bekas Speaker Dewan Rakyat, Tan Sri Datuk Ramli Ngah Talib dan Puan Sri Dato’ Noora Ashikin Raja Abdullah.
Sebelum ini Ramelle pernah mendirikan rumahtangga dengan pelakon dan model, Diana Johor pada 7 Februari 2009 namun pasangan itu bercerai selepas setahun setengah melayari bahtera perkahwinan. -mynewshub.my
AZURA
AZURA1

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments