Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Hero 'Man of Steel' Ada Girlfriend baru!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Henry Cavill Bercinta Dengan Kaley Cuoco?
Pelakon yang membawakan watak Superman menerusi filem francais terbaru adiwira tersebut, Man of Steel, Henry Cavill kini dilaporkan sedang menjalinkan hubungan dengan pelakon Kaley Cuoco selepas berpisah dengan bekas teman wanitanya, Gina Carano pada Mei lalu.

Cuoco yang merupakan bintang utama sitkom The Big Bang Theory sebelum ini juga sudah dilaporkan berpisah dengan kekasihnya yang merupakan seorang pemuzik, Bret Bollinger.
Cuoco juga dilihat seakan mengiakan berita bahawa dirinya kini sedang berpacaran dengan Cavill apabila memuat naik sekeping gambar di Twitter di mana dirinya sedang merenung poster filem Man of Steel sambil menulis, “semua orang harus pergi menonton filem Man of Steel.  Ceritanya sangat menakjubkan”.
KALEY

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments