Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Elfaeza Hampir Mengalah Tinggal Di Malaysia!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Elfaeza Ul Haq
Pelakon kelahiran Singapura, Elfaeza Ul Haq, 28, yang mencipta nama di persada seni Malaysia mengakui hampir berputus asa tinggal di negara ini disebabkan perlu tinggal berjauhan dengan keluarga tersayang.

Pada permulaannya, aktres itu tidak merasakan perubahan disebabkan sudah terbiasa hidup berdikari namun lama-kelamaan dirinya berasa murung disebabkan perkara tersebut.
“Apabila sebatang kara di sini, baru saya faham perbezaannya. Dulu setiap perkara saya ambil sambil lewa kerana keluarga sentiasa di sisi. Suara yang dulu jarang saya endahkan, mula saya rindui.
“Lebih terasa setiap kali pulang ke rumah sewa, tiada siapa yang menyambut. Situasi itu membuat saya murung dan kerap menitiskan air mata.
“Hampir lapan bulan saya begitu dan pernah satu tahap, saya menghubungi teman di Singapura memberitahu saya mengalah dengan dugaan ini.
“Bayangkan ketika di lokasi Adam & Hawa, saya terpaksa berperang dengan diri sendiri. Alhamdulillah, semua itu sudah mampu diatasi,” katanya memetik laporan akhbar Berita Harian.
Pelakon yang kini namanya dikaitkan menjalinkan hubungan istimewa dengan Sharnaaz Ahmad bagaimanapun bersyukur kerana teman pelakon senegaranya, Shah Iskandar banyak membantunya sejak dari mula dia menapak di bandar Kuala Lumpur ini.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments