Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [WOw] PETUA DAN CARA MENGHILANGKAN BISUL!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

 
Bisul adalah sejenis penyakit yang kebanyakan orang akan menhadapinya dan biasanya bisul ini pada permulaannya tidak dihiraukan oleh semua orang dan setelah membesar dan berasa sakit baru pening nak cari ubat atau cara mengubatinya.
Jadi kepada anda-anda yang masih belum tahu atau tidak tahu cara mencegah atau menghilangkan bisul itu dari terus membesar,anda hanya amal satu petuacara menghilangkan bisul ini.petua yang memang mujarab dan menjadi.

Setelah anda sedar atau perasaan anda ada penyakit bisul,biasanya bisul akan mula timbul seperti kulit anda di sengat lebah dan keliahatan kemerah-merahan dan masa itu mungkin masih belum terasa sakitnya.
Jadi bila ada tanda-tanda seperti itu,sila lah cepat-cepat mengambil sebiji bawang putih,buka kulit bawang putih tersebut dan gosokkan bawang putih itu di seluruh bahagian bisul anda itu sehingga bawang putih tersebut mengeluarkan air dan air tersebut meresap masuk ke dalam bisul anda.
Dengan kesan air bawang putih yang agak henyir,bisul anda tidak akan sempat untuk membesar malah akan ihlang serta merta tanpa meninggalkan kesan parut.selamat mencuba

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments