Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow GADIS 19 TAHUN TANPA SEGAN TAYANG DADA DI RESTORAN!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

GADIS 19 TAHUN TAYANG DADA DI RESTORAN! KENAPA?
Remaja berusia 19 tahun bertubuh seksi, Cheyenne Lutek, memperlihatkan dadanya di sejumlah tempat makan di kawasan East Village, Manhattan, New York City, New York, Amerika Syarikat (AS). Demikian dilansir NY Daily News.
“Itu bukan gaya saya sebagai model untuk malu dengan tubuh saya sendiri,” jelas Lutek, yang drop out dari akademi hanya untuk mengejar kariernya di runway. “Saya merasa setiap perempuan tidak boleh malu dengan tubuh mereka atau malu untuk menunjukkannya,” demikian kata perempuan dengan tinggi 176 sentimeter ini. 
Namun, tidak semua restoran menerimanya.Perempuan asal New Jersey ini didepak dari Verso di Avenue C karena menimbulkan kehebohan karena membuka bajunya di depan umum.
Sementara sebuah restoran sushi di East Village dengan senang hati menerima Lutek dan menunjukkan dadanya yang tak ditutupi sehelai benang pun.
sumber-http://www.borakkosong.com

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments