Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Cermin Mata Lawak Gila "Nampak Macam Bangang"!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Pasti ramai yang sudah tahu akan teknologi cermin mata 3D ketika ini . Cermin mata ini sama sekali tidak boleh dibandingkan dengan cermin mata 3D . Tidak ada teknologi canggih sama sekali dalam cermin mata ini,ia hanyalah cermin mata biasa sahaja. Bahkan cermin mata ini akan membuat kita kelihatan "bodoh" apabila kita memakainya. Tapi yang menjadikan cermin mata ini begitu berguna adalah kerana cermin mata ini membuat kita dapat melihat Gorilla dengan aman.Pada 18 Mei lalu, seekor Gorilla berjaya meloloskan diri dari kurungan di Rotterdam. Namun walaupun di luar kandang, Gorilla jinak ini tidak melukai sesiapa, kecuali orang yang memandangnya. Seorang wanita mengalami kecederaan kerana serangan Gorilla tersebut setelah ia melihat Gorilla secara bertentang matanya.

Untuk mengelak agar pekara seperti itu tidak berlaku lagi, pengurusan insurans zoo haiwan  menawarkan penyelesaian dengan cara memberikan cermin mata khusus kepada para pengunjung. Dengan menggunakan cermin mata ini, kita akan dapat melihat Gorilla tanpa perlu menyinggung perasaannya, sebab Gorilla tersebut akan menyangka kita sedang melihat ke arah tempat lain.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments