Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Restaurant Paling Unik Berkonsepkan Ninja!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

 Nikmati Pengalaman Makan malam di Ninja Restaurant New York. Terletak di pusat bandar New York, restoran unik. Daripada atmosfera moden bandar New York , anda akan dibawa ke menjejakkan kaki dalam restoran dunia ninja.
Terletak: Â 25 Hudson St Manhattan, NY 10013, Amerika Syarikat

Restoran ini telah direka dari buku ninja asal, Bermula dari bilik hiasan, ke arah pintu masuk dan keluar, sehingga butiran bilik berdasarkan buku ninja sebenar. Restoran ini mempunyai dua bilik.  Village Dining Room yang lebih peribadi dan Rock Garden Dining Room yang lebih terbuka.

Anda perlu untuk mengasah semua deria anda sebelum makan di sini kerana pelayan tidak out-of-kerja pelakon, mereka adalah atlet yang dilatih dalam prinsip ninja purba. Pelayan bersenjata anda akan melompat dan senyap menjalar makan. Bahagian mangsa, sebahagian pelanggan, anda pasti akan menyukai pengalaman makan yang melampau di Ninja New York.

Pedalaman adalah seperti istana Ninja dari zaman feudal, dengan kerumitan maze dan contraptions bijak di seluruh. Satu bar sushi, menu bermusim Ninja khusus minuman Restaurantand ditawarkan.
Ninja New York pengunjung dalam labirin aneh, suram bawah tanah yang berkeluasan lebih 6,000 kaki persegi, bertujuan untuk membangkitkan sebuah kampung gunung Jepun dan nampaknya lebih sesuai untuk perlombongan arang batu daripada supping. Pelayan, pakaian hitam, memainkan bahagian Ninjas dan melakukan sihir.

 Hanya kira-kira satu pertiga daripada makanan yang seakan-Jepun adalah amat baik, dan itulah terlalu kecil sebahagian kecil untuk restoran di mana rang undang-undang itu dengan mudah boleh melebihi $ 100 orang.sumber

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments