Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Leher berlubang dalam longkang!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Foto
Puchong: Seorang remaja perempuan ditemui maut dengan kesan luka kecil berlubang di lehernya dalam longkang padang bola sepak sebuah kawasan perumahan di Jalan Tiung 5, Puchong Jaya, di sini, semalam.
Mangsa berusia 18 tahun itu ditemui tertiarap lengkap berpakaian dalam longkang oleh beberapa penduduk kawasan berkenaan yang bermain bola sebelum mereka menghubungi polis.

Ketua Polis Daerah Serdang, Asisten Komisioner Abdul Razak Elias berkata, pihaknya bergegas ke tempat kejadian selepas menerima maklumat jam 6.50 petang.

“Mangsa dikenali sebagai Parhwine Lucia Mejia Kaur dari Taman Baru Batu 8 Puchong ditemui mati dengan kesan luka kecil berlubang di tengah lehernya.
“Hasil pemeriksaan kami turut menemui motosikal mangsa di kawasan berhampiran bersama barangan peribadi di tepi padang itu,” katanya.

Abdul Razak berkata, siasatan lanjut dijalankan dan setakat ini tiada saksi kejadian terbabit.

“Mayat mangsa dihantar ke Hospital Serdang untuk bedah siasat dan kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.
“Siasatan awal difahamkan mangsa dipercayai datang bersama beberapa rakannya pada malam sehari sebelum kejadian selepas penduduk menyedari sebuah motosikal diletakkan berhampiran padang jam 11 malam,” katanya.



About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments