Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Budak 10 Tahun jadi model termuda ternama di dunia!!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Kenapa Kontroversi? Karena ia baru berusia 10 Tahun!!


Model termuda yang tampil di Majalah Vogue ini bernama Thylane Lena-Rose Blondeu dari Prancis, Thylane baru berumur 10 Tahun dan diperkirakan akan memiliki masa depan yang cerah di dunia permodelan.
Namun banyak pihak yang tidak suka dengan penampilan Thylane yang berdandan dan berpose seksi layaknya oran dewasa. di Inggris gambar gambar yang menampilkan anak kecil berdandan seperti orang dewasa dilakukan sensor kerana dikhuatirkan akan berdampak traumatis terhadap masa depannya.

Banyak yang menanyakan kenapa boleh Thylane berpose seperti itu dan dimana orang tuanya, dan ternyata ibu Thylane adalah seorang Artis dan bapaknya adalah Pemain Bola, sehingga orang tuanya sangat mendukung Thylane masuk ke dunia Fashion.

Wah apa tidak terlalu muda ???


\

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments