Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow]Abang Dakwa Madonna Lupa Diri!!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Anthony Ciccone
Los Angeles – Madonna kini sudah menjadi jutawan, namun dia dilaporkan langsung tidak mempedulikan nasib abangnya yang kini menjadi gelandangan dan hidup merempat.
Menurut Anthony Ciccone, 54, adiknya itu tidak pernah mengambil berat mengenainya dan tidak kisah sama ada dia masih hidup atau sudah mati.
“Dia dengan dunianya sahaja dan tidak pernah sayangkan saya,’’ katanya yang dilaporkan menjadi kaki botol dan merempat di jalan-jalan di North Michigan.
Ciccone juga dilaporkan pernah tinggal di bawah jambatan di selepas setahun menjadi gelandangan.
Malah katanya,bapa mereka juga tidak lagi peduli dengannya.
“Bapa saya akan gembira jika saya mati kesejukan supaya dia tidak perlu memikirkan mengenai saya lagi.
“Bapa saya, Tony Ciccone juga tidak menyukai saya,’’ katanya.
Meskipun seorang kaki botol, Ciccone masih enggan menerima kenyataan tersebut.
Dia juga enggan mendapatkan rawatan bagi mengatasi ketagihannya itu.
Keadaan ini menyebabkan bapa Madonna dan ibu tirinya tertekan.
Seorang rakan keluarga berkenaan, Kathy Meteyer memberitahu, bapa dan ibu tirinya menghalau Ciccone dari rumah kerana mahu dia berhenti minum.
“Mereka telah banyak kali membantunya dan Ciccone juga pernah dimasukkan ke pusat pemulihan dadah, namun keadaan tidak beubah.
“Saya rasa Madonna yang membayar kos rawatan berkenaan, namun Ciccone gagal kerana alkohol sudah menguasai otaknya,’’ kata Meteyer.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments