Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow]Video: Aksi ‘Panas’ Diana Danielle Dan Remy Ishak dalam filem “Sembunyi : Amukan Azazil,”
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Video
Sekiranya sebelum ini aksi ‘panas’ antara pelakon genit, Nora Danish dan Rushdi Ramli mendapat kritikan hebat dikalangan peminat industri hiburan tempatan, terbaru adegan ‘ranjang’ yang melibatkan aktres cantikDiana Danielle dan Remy Ishak pula mendapat perhatian segelintir peminat filem.
Pada 29 Mac lalu, pihak Grand Brilliance telah memuat naik sebuah video yang menunjukkan aksi ‘mesra’ pelakon utama filem terbaru mereka yang berjudul “Sembunyi : Amukan Azazil,” di mana secara umumnya video berdurasi 1:07 itu telah di potong dan tidak ditayangkan kepada tontonan umum di pawagam.
Namun begitu, sejak video ini di muat naik di laman YouTube, ramai pihak telah megkritik adegan yang ditojolkan oleh Diana Danielle dan Remy Ishak, sehingga ada individu yang mendakwa adegan ini sengaja dipertontonkan untuk meraih perhatian penonton.
 Screen-Shot-2013-04-01-at-9.02.46-AM

Berikut kami lampirkan adegan tersebut untuk rujukan anda semua. – Ohbulan

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments