Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow]One Direction Dinobatkan Kumpulan Terkaya!!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

One Direction
London – Kumpulan One Direction bakal dinamakan sebagai kumpulan muzik bawah 30 tahun yang terkaya di Britain dengan jumlah kekayaan mereka dianggarkan bernilai £25 juta.
Sejak kumpulan itu ditubuhkan pada 2010, ia berjaya mengumpulkan kekayaan £5 juta setiap tahun.
Senarai selebriti kaya di Britain itu akan diumumkan bulan depan, demikian dedah Sunday Times Rich List.
One Direction dianggotai oleh Harry Styles, Liam Payne dan Niall Horan, yang semuanya berusia 19 tahun serta Zayn Malik, 20, dan Louis Tomlinson, 21.
Bekas peserta X Factor itu berjaya mencipta nama selepas album pertama mereka Up All Night menduduki carta teratas di 16 buah negara.
Manakala album keduanya Take Me Home, telah menjadikan mereka sebagai kumpulan pertama mempunyai album paling laris pada tahun sama, sejak dua dekad lalu.
Sebanyak tiga juta album berjaya dijual manakala 60 persembahan yang diadakan sepanjang tahun lalu juga telah melayakkan mereka mengumpul jumlah £11.8 juta.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments