Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow]Budak lelaki berumur 8 tahun berkahwin dengan wanita berusia 61 tahun!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Johannesburg: Murid sekolah, Sanele Masilela, 8 berkata, perkahwinan adalah permainan kanak-kanak.

Masilela yang mengejutkan dunia apabila berkahwin dengan wanita berusia 61 tahun, Helen Shabangu di Tshwane baru-baru ini, berkata demikian ketika ditemui di kediamannya bersama-sama isterinya.
Dia mendakwa, datuknya yang sudah mati memintanya berkahwin dengan wanita berusia beranak lima itu yang sudah mempunyai suami.

Meskipun ikatan itu tidak sah mengikut undang-undang Afrika Selatan, Masilela tetap berkata, dia merasakan dirinya sudah berkahwin dan menjadi suami.
“Setiap hari berlalu dengan begitu baik, seperti yang saya bayangkan. Rakan saya berkata saya kelakar kerana berkahwin. Tetapi saya merasakan diri saya seperti seorang suami,” katanya. -TS


About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments