Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » PANAS - Penculik Kanak-Kanak Tadika Kulai Ditangkap?
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


KULAI – Seorang pengguna Facebook mendakwa terdapat cubaan culik yang berlaku di sebuah tadika, di sini, kelmarin.

Hisham Zulkefli yang memuat naik dua gambar suspek, mula menjadi viral di laman sosial sehingga menerima lebih daripada 8,200 perkongsian.
Difahamkan, kejadian itu berlaku di Tadika Butterfly, Taman Muhibbah, Saleng, di mana seorang lelaki yang tidak dikenali telah memanjat masuk ke kawasan tadika.

Minta kawan-kawan yang ada anak yang sekolah tadika mengambil langkah berhati-hati. Tadi ada satu kejadian berlaku di tadika anak aku, di tadika Butterfly Taman Muhibbah, Saleng.
Satu lelaki tak dikenali telah panjat dan masuk kawasan tadika. Selamatlah Cikgu dia dapat kunci pintu grill. Menggigil oo! anak aku sekolah situ. Penjenayah dapat ditangkap,” kata Cikgu Hsbol, salah seorang individu yang berkongsikan kejadian di Whatsapp.

Bagaimanapun, sehingga berita ini disiarkan, tiada maklumat lanjut dan kenyataan penuh daripada pihak berkuasa berhubung kejadian ini. – MYNEWSHUB.CC

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments