Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » TERLAMPAU - Wanita Dibelasah Curi Kereta, Turut Dicucuh Besi Panas
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Semalam, Mynewshub.my menulis berkenaan dengan seorang wanita yang dipukul teruk di dalam sebuah kereta kerana kantoi mencuri kereta mewah jenis Toyota Vellfire.
Dalam perbualan ketika dibelasah, ada juga si wanita mengaku sudah pun mencuri sebuah lagi kereta jenis Ford.Bagaimanapun, ada susulan daripada kes berkenaan yang menunjukkan wanita itu bukan sahaja dibelasah dengan cara dipukul, dia juga telah dicucuh besi panas dan lengan berkali-kali.
Lelaki yang suaranya di dalam video berkenaan dan yang memukulnya adalah seroang pekerja dengan sebuah syarikat penyewa kereta yang mana kereta mereka dicuri oleh wanita itu.
Dia bagaimanapun telah pun menghilangkan diri.
Selain dipukul, wanita itu turut disamun apabila tablet dan juga wang di dalam akaun bank wanita itu telah diambil lelaki berkenaan.
Mangsa telah pun membuat laporan polis dan suspek utama difahamkan telah dikenalpasti dan kini dalam siasatan pihak polis.
Ada juga cerita, wanita itu terpaksa melakukan jenayah mencuri kereta kerana dipaksa oleh seorang lelaki Cina bagi menjelaskan hutang bekas suaminya

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments