Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Suami Isteri Rentung Di Dapur Rumah
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Kunak: Sepasang suami isteri berusia 50-an ditemui rentung di bahagian dapur rumah mereka dalam kejadian kebakaran di Kampung Kunak Jaya, di sini, awal pagi tadi.
Dalam kejadian kira-kira jam 1 pagi itu, mangsa lelaki dikenali sebagai Jumadi Sakka dan isterinya Dahati Juma gagal diselamatkan selepas terperangkap di dalam rumah terbabit. 
Pegawai Perhubungan Awam Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) negeri, Mohd Affendy K Ramin berkata, pihaknya menerima panggilan kecemasan pada jam 1.08 pagi dan sepasukan bomba bersama sebuah jentera di kejar ke lokasi. 

"Sebaik tiba, anggota bomba mendapati sebuah rumah jenis kayu terbakar 100 peratus dan operasi mengawal kebakaran segera dilakukan sebelum merebak ke kawasan lain.

"Api berjaya dikawal pada 1.40 pagi dan kira-kira setengah jam kemudian, dua mangsa yang rentung dipercayai pasangan suami isteri berjaya ditemui di kawasan dapur berkenaan," katanya ketika dihubungi, sebentar tadi.
Menurut Affendy, punca kebakaran masih dalam siasatan pihaknya dan kedua-dua mangsa turut dihantar ke Hospital Kunak untuk tindakan selanjutnya. 

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments