Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Engku Emran Sudah Temui Pengganti Erra Fazira ?
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Dalam kita berbicara mengenai kemungkinan Erra Fazira kembali kepangkuan Engku Emran, terkini Emran didakwa sudah mempunyai pengganti Erra. Semuanya disebabkan status terkini yang dimuat naik oleh Emran menerusi akaun Instagramnya yang menggambarkan dia sedang dilamun cinta. 


"Ive never uploaded my own pix (except for Cikgu Merang's) coz i feel sooo uncomfortable doing so... but this one is an exception... Coz its done by an EXCEPTIONAL Lady...Exceptional. Very exceptional," ujar Emran yang membawa seribu maksud. 


Malah dalam hal ini, ada juga komen di Instagramnya yang faham maksud Emran itu. Dakwa sumber, wanita tersebut memang cantik dan buat masa ini merea hanya menanti pengumuman rasmi daripada Emran sendiri. 


"Bismillah... Doa yg terbaik buat iamkumbre (Emran) and lil princess.... no matter what happen, life must go on," komen yang lain. 

Iyalah... bak kata orang, hidup harus diteruskan. Tak gitu? 







About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments