Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Penjenayah Bermotosikal Campak Pistol Atas Jalan
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Serdang: Seorang penjenayah bermotosikal yang dikejar anggota polis bertindak mencampakkan sepucuk pistol dan satu kelopak peluru ke atas jalan raya bagi menghapuskan bukti jenayah dilakukan.
Dalam kejadian jam 4.30 pagi semalam, suspek bertindak merempuh pemeriksaan anggota polis sewaktu ditahan untuk pemeriksaan di Jalan Puteri di sini. 
Pemangku Ketua Polis Daerah Serdang Superintendan Yong Soo Koon berkata, suspek dikesan menaiki tiga motosikal bersama empat rakan lain sebelum cuba ditahan tiga anggota unit kereta peronda polis. 

Beliau berkata, kelima-lima suspek yang dilihat dalam keadaan mencurigakan bagaimanapun bertindak melarikan diri sebelum dikejar polis.

“Seorang suspek yang membonceng motosikal terbabit dilihat sempat mencampakkan sepucuk pistol ketika sedang melarikan diri.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments