Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Kesan Lebam Berbentuk Malaikat Di Bontot
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


MEMPUNYAI luka lebam selepas terjatuh memang menyakitkan . Namun bagaimana jika bekas luka lebam itu berbentuk luar biasa ?  Itulah yang dialami oleh lelaki berasal dari London , Chris Holland , yang mempunyai luka lebam berbentuk malaikat di bontotnya .
Kejadian itu bermula ketika Chris sedang menikmati malam di sebuah kelab di Poland . Secara tiba-tiba Chris terjatuh dan menimpa meja . Menurutnya lagi kemalangan itu boleh menyebabkannya patah tulang belakang  . Ajaibnya dia hanya mengalami luka lebam di bahagian belakang . Ketika melihat di cermin , Chris terkejut kerana luka itu berbentuk seakan malaikat .
Meskipun merasa kesakitan , lelaki berusia 30 tahun ini masih bersyukur kerana masih dilindungi oleh Tuhan . ” Aku tidak percaya apabila melihat di depan cermin , ada malaikat di lukaku . Aku rasa diriku sangat beruntung , kalau jatuh lebih tinggi sedikit saja , tulang belakangku boleh patah , ” kata Chris
” Tunangku marah ketika sampai rumah dan tunjukkan luka lebamku , tapi dia tetap bersyukur aku tak apa – apa , ” kata Chris .
Chris berharap lukanya akan sembuh sebelum majlis pernikahannya nanti

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments