Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Budak 11 Tahun Maut Dipukul Bapa
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


BEIJING : Seorang budak perempuan berusia 11 tahun di China dipukul hingga mati oleh bapanya kerana meniru kerja rumah rakan sekelasnya, lapor media tempatan semalam.
Lelaki terbabit mengarahkan budak perempuan berkenaan melutut, mengikat tangan mangsa dan memukul mangsa, lapor agensi berita rasmi Xinhua.
Bapa berkenaan kemudian membawa anaknya itu ke hospital selepas mendapati mangsa berhenti bernafas tetapi budak terbabit disahkan meninggal dunia keesokan harinya, lapor Xinhua.
Doktor di hospital di Hangzhou mendapati kesan lebam dan kecederaan di leher dan belakang tubuh mangsa selain tanda tercekik selama kira-kira lima minit, lapor Xiandai Jinbao.
Terdahulu bulan ini, gambar grafik seorang budak lelaki berusia 10 tahun dari wilayah Guangdong didakwa dipukul ibu tirinya tersebar meluas di halaman media sosial China, dengan kebanyakan pengguna menggesa undang-undang tegas terhadap penderaan kanak-kanak. – AFP

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments