Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Lelaki Ditembak Di Majlis Takziah Bapa Saudara
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Klang: Seorang lelaki yang menghadiri upacara memperingati kematian bapa saudaranya maut, manakala dua rakannya parah selepas diserang sekumpulan tujuh lelaki disyaki ahli kongsi gelap dalam kejadian di Taman Sentosa, di sini, awal pagi semalam.
Dalam kejadian kira-kira jam 2 pagi itu, mangsa M Ganeson, 31, dipercayai mati akibat terkena tembakan di dada, manakala rakannya, P Jegathesan, 43, dan P Mohan, 42, masing-masing cedera parah akibat ditetak menggunakan parang panjang.
Menurut sumber, ketika kejadian, mangsa bersama kira-kira 10 saudara serta rakan berkumpul berhampiran kediaman mendiang bapa saudara selepas selesai upacara memperingati kematiannya.

“Tiba-tiba mereka didatangi dua lelaki menaiki motosikal yang terus melepaskan tembakan ke arah Ganeson diikuti kehadiran sebuah kereta PROTON Perdana hitam dinaiki lima lelaki yang terus menyerang mereka menggunakan parang.

“Sepasukan polis yang kebetulan melakukan rondaan terdengar bunyi tembakan di kawasan itu sebelum terus ke tempat kejadian dan berjaya menahan seorang daripada tujuh suspek,” katanya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments