Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Aksi Cium Mulut Rozita Che Wan dan Zain Saidin Kena Kutuk Kaw-kaw
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


NAMPAKNYA, cerita pasal pasangan romantik ini belum sempat nak reda.
Selepas satu tenggelam, isu lain pula yang timbul. Kalau sebelum ini foto selfie mereka atas katil di Krabi jadi bualan, kini pasangan Rozita Che Wan dan Zain Saidin sekali lagi mencuri tumpuan selepas gambar mereka bercium di Paris, Perancis dimuat naik di Instagram.
Gambar romantik itu dimuatnaik sendiri oleh Rozita yang terkenal dengan panggilan Che Ta.
Foto itu menjadi kontroversi di kalangan pengikutnya di Instagram apabila ada kebanyakannya yang tidak bersetuju dengan adengan bercium mereka yang dikatakan agak keterlaluan dan menunjuk-nunjuk.
Seperti biasa, ada juga yang tidak bersetuju dengan mengutarakan komen negatif sehingga masing-masing berbalas komen menegakkan hujah masing-masing.
Yang pasti, ketika peminat dan pengkritik berbalah pandangan, pasangan itu lebih selesa ‘mengunci mulut’ dan meneruskan percutian romantik mereka

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments