Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Tangan, kaki hancur dirempuh kereta api
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Gemas: Seorang lelaki maut dirempuh sebuah kereta api membawa muatan simen di Kilometer 558.74, arah selatan berhampiran Stesen Keretapi Gemas, di sini, kelmarin.
Dalam kejadian jam 9.45 malam, mangsa yang berusia 50-an dipercayai tergelincir ke landasan ketika melintasinya.
Difahamkan, sebelum kejadian, pemandu lokomotif membunyikan hon berulang kali sebaik menyedari mangsa berada terlalu hampir dengan laluan berkenaan.
Jurucakap polis berkata, mangsa diseret sejauh 50 meter dan mati di tempat kejadian akibat cedera parah di kepala manakala tangan dan kakinya hancur digilis.
“Pemandu kereta api kemudian menghubungi polis untuk memaklumkan kejadian.
Kami mengambil masa 10 minit untuk mengeluarkan mayat mangsa sebelum dihantar ke Hospital Tampin untuk bedah siasat.
“Kami tidak menemui dokumen peribadi mangsa pada dirinya.

Ketika kejadian, mangsa memakai kemeja lengan pendek biru, berseluar panjang hitam selain mempunyai tatu bentuk hati di bahu kiri,” katanya.



Sementara itu, Ketua Polis Daerah Tampin Superintendan Wooi Kooi Cheang berkata, pihaknya mengenal pasti waris mangsa manakala individu yang kehilangan ahli keluarga diminta menghubungi pegawai penyiasat Inspektor Huzaimi Abd Rashid di talian 09-9481221.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments