Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Lelaki Tetak Isteri Dan Anak Hingga Mati
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Machakos (Kenya): Seorang lelaki menetak kepala isteri dan anak lelakinya sehingga mati sebelum cuba membakar rumah mereka bagi menghapuskan bukti.
Lelaki berusia 60 tahun itu memancung isterinya yang berusia 25 tahun dan anak mereka yang baru berusia setahun serta meninggalkan kesan luka yang dalam di badan wanita itu.
Polis menemui kapak dan pisau dapur yang dipercayai dijadikan senjata pembunuhan namun suspek dapat melarikan diri.
Seorang pengawal keselamatan, Steve Mwendo menemui mayat dua beranak itu selepas dia memeriksa rumah berkenaan apabila terlihat kepulan asap di situ pada jam 5 pagi.
Mwendo berkata, pada mulanya dia menyangka berlaku litar pintas lalu bergegas untuk memadamkan suis utama di rumah berkenaan.
“Sebaik membuka pintu rumah saya terkejut melihat mayat wanita dan budak lelaki yang berlumuran darah disamping timbunan baju yang dibakar.
“Saya cuba memanggil tuan rumah beberapa kali namun tiada jawapan,” katanya.
Mwendo berkata, keluarga itu tinggal di kawasan berkenaan sekurang-kurangnya sejak enam bulan lalu memang sering bertengkar.

- Agensi

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments