Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Justin Bieber buat aksi jelik, bakal dihalau keluar dari AS?
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

LAX: Tak habis-habis lagi masalah yang dicetuskan oleh idola remaja popular, Justin Bieber apabila dia ditahan selama 5 jam oleh pihak kastam  Lapangan Terbang Antarabangsa Los Angeles atau LAX dan telah menjalani soal siasat yang memasuki tahap kedua.

Penyanyi asal Kanada itu difahamkan baru sahaja tiba kira-kira jam 1 petang di LAX  setelah terbang jauh daripada Singapura.
Bintang remaja itu dilihat semakin berani menunjukkan perilaku negatif termasuklah di LAX, semalam sebaik sahaja dilepaskan dia menjelirkan lidahnya dan menarik seluar di celah kelangkangnya apabila mengetahui ada pihak yang sedang merakam fotonya.
Insiden penahanan Justin dan entourage di LAX turut dikaitkan dengan kisah petisyen yang diterima kerajaan Amerika Syarikat yang mahukan Justin yang merupakan rakyat Kanada itu dihantar pulang ke tempat asalnya semula.
Dalam pada itu Justin yang semakin menjunam popularitinya itu telah mendapatkan sesuatu menerusi percutiannya ke Jepun baru-baru ini.
Antaranya difahamkan dia telah dibawa melawat Memorial Peperangan Yasukuni Shrine, beberapa rumah anak yatim dan ini dikatakan sebagai percubaan untuk memberikan kesedaran kepada remaja paling popular itu. – Murai

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments