Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Lindsay Lohan Disimbah Air Semasa Talk Show
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



LOS ANGELES - Lindsay Lohan tampil di sebuah acara talk show yang dihost oleh Jimmy Fallon. Dalam salah satu segmen , Jimmy mengajak bintang Mean Girls itu bermain permainan bertajuk " Water War "

Peraturannya , Lindsay dan Jimmy memiliki kad yang dalam keadaan tertutup di meja masing - masing . Mereka akan membuka satu kad secara bersamaan . Siapa yang mendapat angka paling besar , dia yang menang dan berhak menyiram lawan .

Pada kesempatan pertama , angka di kad Lindsay lebih kecil daripada Jimmy . Akibatnya , Jimmy langsung menyimbah air sejuk ke wajah Lindsay.

Peluang kedua , giliran kad Lindsay yang mempunyai angka paling tinggi . Giliran Lindsay pula  yang menyiram Jimmy dengan air sejuk .

Malang bagi Jimmy , di pusingan ketiga hingga kelima , angka kadnya selalu rendah . Baju hingga seluar Jimmy pun basah kuyup . Aksi Lindsay dan Jimmy itu cukup membuat penonton terhibur .

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments