Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Sarjan Paksa Orang Bawahan Makan 15 Burger, 15 Donat
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Tokyo: Seorang anggota polis berpangkat sarjan meletak jawatan selepas ditahan kerana memaksa orang bawahannya memakan sehingga 15 burger sebagai cara untuk mendisiplinkan mereka.

Sarjan di bahagian trafik yang berusia 40 tahun itu meletak jawatan dari jabatan polis di Osaka, barat Jepun minggu lalu.

Akhbar Yomiuri Shimbun berkata, dia berulang kali mengarahkan empat orang bawahannya, memakan 15 burger, 15 donat, empat cawan besar mi segera atau tiga hingga empat liter kopi susu.

“Selepas mendapati orang bawahannya tidak bekerja secukupnya, saya bertindak mendisiplinkan mereka,” kata sarjan berkenaan kepada penyiasat.

Orang bawahannya yang berusia 20-an dan 30-an yang ditugaskan di dua pos polis komuniti dipaksa makan makanan itu apabila sarjan itu melawat mereka. - AFP

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments