Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Pasangan Remaja Pulau Pinang Kantoi CCTV Berpeluk Sakan
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Gambar di atas merupakan rakaman cctv di sekitar pasaraya Gurney Plaza di Pulau Pinang.Untuk makluman banyak lagi tempat-tempat semacam ni yang menjadi port-port anak muda melempiaskan nafsu serakah masing-masing.

Yang pasti orang yang dah kahwin tak akan menjadikan port-port semacam ni sebagai tempat untuk berasmara dana dengan pasangan masing-masing.

Jadi ampa tau lah siapa yang selalu duduk tempat macam ni , kitorang cuma nak pesan kepada mereka yang suka buat kerja tak senonoh macam ni baik pikiaq 2 3 kali lepas ni sebab akan ada banyak lagi gambar-gambar yang akan di rakam kalau ada pelakon yang nak tawarkan diri.

Kalau nak masuk cctv juga silakan nak halang lagu mana lagi !

Cuma macam kitorang pernah sebut Pulau Pinang dah jadi pusat dan sarang maksiat dah , Mana pi Malik Kassim dan Salleh Man ?

Ampa dua buat apa ? 

sumber utaranews

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments