Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Kolum Khas Untuk Guru Berbini Lebih Seorang
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Bagi para guru, eOperasi tidak asing lagi buat mereka kerana ia digunakan untuk mengemaskini maklumat peribadi yang kemudiannya akan disahkan oleh Guru Penolong Kanan Pentadbiran dan Guru Besar.
Bagaimanapun, seorang guru berkongsi di akaun Facebook miliknya satu cakupan skrin yang agak menarik di mana pada bahagian MAKLUMAT PASANGAN di eOperasi, terdapat bahagian ‘Tambah Pasangan’.
Sudah pasti, bahagian ini berguna untuk para lelaki yang mempunyai pasangan lebih daripada seorang.
Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan seberapa banyak kali jumlah ‘Tambah Pasangan’ yang boleh diisi di ruangan tersebut.
Apa pun, ini tidak bermakna kami memperolok-olokkan mereka yang beristeri lebih daripada seorang apatah lagi menggalakkan guru menambah bini.
Anggaplah ia sekadar perkongsian kerana bukan mudah hendak jumpa laman web yang menyediakan ruangan untuk diisi maklumat pasangan lebih daripada seorang, betul tak? - REM RAMZI
Sumber: Facebook Mat Jan

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments