Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Kandungan Mencecah 32 Minggu, Linda Hashim Teruja Sambut Anak
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Terpancar wajah kegembiraan pasangan bahagia Linda Hashim dan Beego yang bakal menimang cahaya mata sulung mereka tidak lama lagi.
Untuk pengetahuan semua, kandungan Linda kini sudah berusia 32 minggu, namun, dalam kesibukan membuat pelbagai persiapan bagi menyambut kehadiran orang baru, dia sempat mengabadikan foto kenangan sebelum kelahiran bayinya.

Melalui laman sosial Instagram milik Linda sendiri, dia telah menggunakan khidmat jurugambar professional untuk merakamkan saat indah bersama suami tercinta.
Nampaknya, Linda juga tidak ketinggalan dalam merakamkan saat-saat indah bersama suami dan bakal cahaya mata seperti aktress-aktress jelita yang lain.
Untuk pengetahuan anda, pasangan ini telah memilih pantai Morib sebagai lokasi utama dan menggunakan warna putih sebagai tema berlatarbelakangkan alam semulajadi.
Lebih menarik, walaupun Linda sedang sarat mengandung, foto-foto yang diambil kelihatan cukup cantik dan segar hingga menjadikan penampilan Linda kelihatan eksklusif, menawan dan semakin berseri-seri.

 - Oh Bulan




About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments