Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Joe Flizzow Geram HAVOC Diciplak
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Lagu Havoc bukan sekadar mencetuskan fenomena di radio. Single yang mengangkat semula nama Joe Flizzow ini juga menjadi ‘trending’ dan ‘branding’ yang cukup mengganas di pasaran.

Percaya atau tidak, impak daripada kehebatan dan populariti lagu itu, ada ramai peniaga mengambil kesempatan menjual pelbagai cenderahati khususnya T-shirt Havoc yang menciplak 100 peratus idea Nadia Jasmin, pereka bagi setiap barangan Havoc yang dilesenkan di bawah hak cipta terpelihara syarikat rakaman milik Joe iaitu Kartel Record Sdn Bhd.

Justeru, kesempatan menemui Joe atau nama sebenarnya Johan Ishak, 35, baru-baru ini digunakan untuk menanyakan mengenai gejala penjualan barangan tiruan Havoc yang mendapat sambutan hangat itu.

Joe hadir bersama SonaOne yang muncul sebagai penampilan khas dalam lagu Havoc bersama seorang lagi rapper terkenal, Altimet.

“Rekaan ke atas Havoc adalah hak cipta kami, itu rezeki kami. Kalau yang lain nak mencuri, biarlah mereka jadi pencuri. Saya tiada sebarang komen pasal benda ini.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments