Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » COOL - Pil Vitamin D Yang Boleh Mengeluarkan Cahaya
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Menakjubkan !! Pil Vitamin D Yang Boleh Mengeluarkan Cahaya | Pereka Perancis, Quentin Vaulot dan Goliath Dyèvre ingin mengedarkan vitamin D dalam bentuk pil cahaya seperti matahari bersinar. Kurangnya sinaran matahari pada musim sejuk boleh menyebabkan kemurungan, gangguan kulit, masalah kesihatan, dan kemurungan. 

Pil vitamin D yang boleh mengeluarkan cahaya akan mengembalikan kecergasan hidup anda. Pil Vitamin D Yang Boleh Mengeluarkan Cahaya dibuat oleh Vaulot & Dyèvre untuk Lyon Festival of Lights.

Inilah pil hasil dari ciptaan mereka. Menarik tak? Kemungkinan rekabentuk pil yang ada cahaya membantu sesiapa sahaja yang takut pada ubat dan semestinya fungsi pil bercahaya ini ada fungsi yang tersendiri bagi mencerdaskan hari-hari seharian.







About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments