Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Evolusi Rambut Miley Cyrus Dari Masa Ke Masa
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

SELAIN menukar gaya fesyen, para selebriti juga gemar tampil beza dengan fesyen rambut. Dari banyaknya pemuzik, Miley Cyrus adalah artis yang paling senang tampil dengan gaya rambut yang berbeza.



Dia senang tampil dengan gaya rambut atau warna rambut yang berbeza. Dalam setiap penampilan dia selalu mengejutkan dengan gambaran rambut terbarunya. Berikut evolusi rambut Miley Cyrus dari masa ke masa.




1. Era Disney
Karir Miley Cyrus berawal dari Disney di mana dia terlihat cute. Dengan rambut berwarna kecoklatan, Miley menjadi gadis yang manis dan ramah.

Foto ini diambil saat dia menghadiri acara People Choice Awards di Los Angeles pada tahun 2007. Hanya membutuhkan waktu sebentar gadis ini mejelma menjadi orang yang berbeda.



2. Era Hannah Montana
Karakter Hannah Montana sangat pas sekali dengan sosok dirinya. Miley memiliki rambut blonde panjang yang indah tergerai yang menjadi ciri khasnya.

Para remaja pun terinspirasi dengan karakter Hannah, bahkan banyak yang mengira jika karakter ini adalah Miley yang sesungguhnya.


3. Era Remaja
Miley Cyrus terlihat dewasa dengan rambutnya yang diluruskan dan sedikit keemasan. Model rambut ini sangat serasi dengan gaun merahnya yang membuat dia nampak anggun.

Penampilan ini diambil saat dia hadir di acara American Music Awards di Los Angeles pada tahun 2007



4. Selamat Tinggal Masa Remaja 
Transformasi besar dilakukan oleh Miley Cyrus. Dia pun mengubah semua penampilannya mulai dari rambut hingga fashionnya.

Dia memotong pendek rambutnya seperti perempuan dan terkadang tampil klimis ala rockabilly. Miley menegaskan bahawa dia ingin meninggalkan imej Hannah Montana yang selama ini melekat pada dirinya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments