Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Barack Obama bersaudara dengan Brad Pitt
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



WASHINGTON DC - Siapa sangka Presiden AS Barack Obama merupakan saudara jauh pelakon Hollywood , Brad Pitt . Sementara bekas Setiausaha Negara Amerika Syarikat Hillary Clinton mempunyai hubungan darah dengan, Angelina Jolie .

Fakta unik ini ditemui Komuniti Sejarah Genealogi New England , sebuah komuniti pakar yang meneliti asal - usul keluarga seseorang .

Obama , beribukan seorang perempuan kulit putih asal Kansas dan berayahkan seorang lelaki kulit hitam asal Kenya juga bersaudara dengan enam Presiden AS , termasuk George W Bush.

Menurut kajian komuniti itu , Obama ternyata mempunyai " garis darah " dengan para Presiden AS , baik dari parti Republik maupun Demokrat .

Saudara jauh Obama termasuk Presiden George W Bush , ayahnya George HW Bush , Gerald Ford , Lyndon Johnson , Harry S Truman , dan James Madison .

Saudara lain Obama juga terkenal , iaitu Naib Presiden Dick Cheney , PM Inggeris Winston Chuchill , hingga Jeneral AD saat perang saudara , Robert E Lee .

Akar keluarga Barack Obama ini sudah dikesan ahli genealogi , Christopher Child , bersama rakannya , Gary Boyd , selama tiga tahun .

Lalu , bagaimana kaitan Barack Obama dan Brad Pitt ? Ternyata mereka juga adalah saudara jauh yang disatukan oleh sang moyang , Edwin Hickman , seorang warga Virginia yang meninggal dunia pada 1769 .

Komuniti Sejarah Genealogi New England dibentuk pada 1845 dan merupakan organisasi genealogi nonprofit tertua di Amerika Syarikat .

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments