Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Terbongkar: Galaxy Note Pro & Galaxy Tab Pro
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Kebiasaannya beberapa hari sebelum Pameran Elektronik Pengguna (CES) berlangsung, beberapa produk yang tidak bernasib baik selalunya akan “dibongkar” lebih awal apabila banner dinaikkan terlalu awal.
Pada tahun ini, Samsung menjadi mangsa apabila banner peranti terbaru mereka, Galaxy Note Pro dan Galaxy Tab Pro (gambar) diletakkan di bahagian Selatan Pusat Konvensyen Las Vegas.
Selain daripada penggunaan stylus dan kad sim, spesifikasi bagi Note Pro masih tidak dapat dipastikan termasuk saiz skrin walaupun terdapat khabar angin menyatakan peranti ini mungkin bersaiz 12.2 inci; menjadikan Note Pro sebagai tablet mudah alih terbesar pernah dihasilkan Samsung.
Menurut laporan dari SamMobile, Galaxy Tab Pro akan dilancarkan dengan dua saiz lebih kecil iaitu 8.4 inci serta 10.1 inci.
Spesifikasi bagi kedua-dua peranti ini akan diumumkan pada sidang akhbar Samsung di Las Vegas, tengah hari esok.
Sumber: Engadget

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments