Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Paris Hilton 'HALF NAKED' Di Pesta Pre-Grammy Awards
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Paris Hilton tahu benar bagaimana caranya tampil mencuri perhatian saat berpose di permaidani merah . Datang ke acara pesta pre - Grammy Awards yang diadakan Diddy di Boulevard 3 , Los Angeles , AS , Khamis ( 23/1/2014 ) , Paris sengaja mengenakan pakaian telus .
Gaun hitam dengan terperinci sequin itu menjadi perbincangan kerana mempunyai potongan yang tidak biasa . Gaun tersebut dibuat telus di bahagian perut hingga paha kanan . Sehingga saat dikenakan , gaun itu memperlihatkan Paris tidak mengenakan underwear di balik pakaiannya tersebut .

Sebelum datang ke pesta Diddy ini, Paris sempat menuliskan di Twitter mengenai  kehadirannya. "On way to @Boulevard3 for @iamdiddy's party. I hit the stage to play my set in hour. See you there! #GoodTime," tulisnya.

Rambutnya dengan model jambul , Paris kelihatan percaya diri berpose di depan juru foto mengenakan pakaian berwarna hitam itu . Dia santai saja dan tersenyum ke kamera walaupun bahagian intimnya nyaris terbuka .

 
Paris bukan selebriti pertama yang mengenakan pakaian telus dengan potongan berisiko tersebut . Sebelumnya ada pelakon Jaimie Alexander dan Gwyneth Paltrow yang juga pernah memakai busana sejenis.

Gwyneth mengenakan pakaian yang telus di kawasan berhampiran punggung saat menghadiri premier filem ' Iron Man ' . Sedangkan Jaimie memakai pakaian yang serupa dengan fesyen Paris ketika datang ke premier ' Thor : The Dark World ' .

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments