Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Phillip Morris Bakal Jual Marlboro Ganja?
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Selepas Kerajaan Amerika Syarikat tahun ini menghalalkan ganja di Washington dan Colorado , syarikat pengeluar rokok terbesar di dunia dari AS, Philip Morris , memperkenalkan produk baru mereka iaitu rokok ganja .

Wakil Presiden Pemasaran Philip Morris, Serafin Norcik dalam wawancara mengatakan rokok itu akan dijual di gerai - gerai di Washington dan Colorado seperti dilapor laman abriluno.com , Jumaat ( 24 / 1 ) .


Norcik menuturkan syarikatnya sudah melakukan kajian untuk jualan rokok ganja itu .

Norcik menambah pihaknya sudah menghubungi bekas pembekal ubat - ubatan terlarang di Mexico dan Paraguay untuk membuka rangkaian pengedaran di seluruh Amerika Utara dan Selatan . Dua negara itu adalah pengeluar terbesar ganja di dunia .


Phillip Morris kini sudah menyiapkan dana promosi yang besar untuk memasarkan produk rokok ganja bernama " Marlboro M " .

Mereka akan mula memasarkan produk itu pada awal 2015 .

Berita ini hoax.. :)

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments