Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Lelaki Ditemui Mati Separuh Bogel Dalam Kereta Yang Dilapor Hilang
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Ipoh: Seorang lelaki ditemui mati dengan kepala berlumuran darah dan hanya berseluar dalam berhampiran pencawang telekomunikasi bersebelahan sebuah kilang di Jalan Perindustrian Kanthan 2, di sini, semalam.

Dalam kejadian jam 12.30 tengah malam itu, mangsa, A R Govindaraju, 30, dipercayai dihentak kepalanya dengan objek tumpul berulang kali sebelum dibiarkan mati di dalam kereta Honda City.

Ketika ditemui, mayat mangsa berada di tempat duduk belakang kereta dalam keadaan telentang dan separuh bogel.

Timbalan Ketua Polis Daerah Ipoh Superintendan Ahmad Tarmizi Abdul Haq berkata, pihaknya menerima maklumat daripada orang awam yang curiga selepas melihat but kereta mangsa terbuka di kawasan pencawang itu.

“Hasil pemeriksaan, polis mendapati ada enam kesan kecederaan di kepala mangsa yang dipercayai akibat dipukul dengan besi atau kayu.

“Semakan mendapati, mangsa tinggal di Ladang Dovenby, Sungai Siput manakala kereta Honda City terbabit pula dilaporkan hilang pada Mei tahun lalu selain menggunakan nombor pendaftaran palsu,” katanya ketika dihubungi di sini, semalam.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments