Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Lelaki Austria Tidur Atas Tali Setinggi 30 Meter
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Seorang lelaki pencinta sukan ekstrim , Igor Scotland , mencabar maut dengan tidur di atas seutas tali pada ketinggian 30 meter. Tali tersebut dibentangkan di antara dua bangunan di Bandar Vienna , Austria .

Bukan hanya tidur , Scotland juga berjalan dan menjalani kehidupan kesehariannya di atas tali itu . Scotland tercatat berada di atas tali selama 12 jam . Aksi nekad lelaki ini diabadikan oleh seorang jurugambar bernama Sebastian Wahlhitter .

" Walaupun saya seorang pendaki gunung dan cukup biasa dengan ketinggian , tapi tetap saja melihat aksi Scotland sangat luar biasa , saya merasa hal itu sangat menakutkan , " ujar Whalhitter . Demikian dilaporkan oleh Daily Mail , Sabtu ( 18/1/2014 ) .

Scotland adalah ahli komuniti pencinta ketinggian yang dikenali dengan nama Slackliners Vienna . Kumpulan ini sering melakukan perjalanan ke wilayah - wilayah terpencil di Vienna untuk mengeksplorasi ketinggian .

" Kumpulan ini memang gila dan mempunyai keinginan untuk merasakan ketinggian di sekitar Vienna , " ungkap Scotland .








About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments