Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » TAHNIAH - Rakyat Malaysia Pertama Berjaya Melepasi Ujibakat Britain's Got Talent !
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Bakat seorang anak muda dari Malaysia berjaya menambat hari juri Britain's Got Talent apabila berjaya ke pusingan ke-2 ujibakat pertandingan program itu. Beliau merupakan rakyat Malaysia dan Penduduk Asia Tenggara yang pertama berjaya melepasi ujibakat program yang terkenal di seluruh dunia itu.

Raja Syahiran, 20 pemuda yang berasal daripada Subang Jaya yang mempunyai bakay dan kebolehan unik mampu meniru suara komputer 'Chipmunk' dan juga turut mampu melakukan 'beatbox'. Sebelum ini, bakat Raja Syahiran telah terserlah pada tahun lepas apabila beliau berjaya memenangi pertandingan bakat JOHARA di Erafm.


Program 'Britain's Got Talent' adalah sebuah program pencarian bakat-bakat semulajadi yang lain daripada yang lain dimana mereka akan ditapis oleh juri-juri terkenal iaitu Simon Cowell, Alesha Dixon, Amanda Holden Dan David Williams.

Bukan calang-calang peserta yang mampu ke peringkta seterusnya kerana hanya yang terbaik daripada yang terbaik sahaja akan dipilih. Semoga Syahiran dapat mengharumkan nama Malaysia di persada dunia. SEMOGA BERJAYA!!



About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments