Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » VIDEO: Kanye Tampilkan Kim Kardashian Bogel Untuk Video Muzik Terbaru
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


PASANGAN kontroversi Hollywood, Kanye West dan tunangnya, Kim Kardashian sekali lagi menghangatkan dunia hiburan apabila muncul dengan video muzik terbaru, Bound 2.
Video yang pertama kali ditayangkan melalui program ‘The Ellen DeGeneres Show’ semalam menimbulkan pelbagai pandangan daripada orang ramai yang menontonnya.

Ada yang menyifatkannya sebagai indah, namun ada juga yang mengecam video berkenaan kerana menampilkan Kim dalam keadaan separuh bogel dan sedang menaiki motosikal berkuasa besar bersama Kanye.

Ini kerana kedua-duanya sudah mempunyai seorang bayi perempuan, North dan video yang diarahkan oleh Nick Knight ini dikatakan tidak sesuai dengan status mereka sebagai ibu dan bapa.

Bagaimanapun, Kanye membidas elemen lucah atau bogel yang ditampilkan melalui video itu, sebaliknya mengganggap ia mempunyai mesej tersendiri.

Kami rasa mungkin orang yang amat ‘berseni’ sahaja yang dapat melihat mesej lain yang cuba disampaikan melalui lagu itu.

Namun, tidak menghairankan jika selepas ini pasangan ini akan terus mencetuskan kontroversi hangat bagi menaikkan nama mereka selepas ini.


About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments