Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Kilafairy Bercuti Dengan Kekasih Di Hong Kong?
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Kilafairy dan pelakon Indonesia yang dikatakan rapat dengannya iaitu Hardy Hartono mungkin sedang melalui fasa percintaan.
Yela, masakan kalau tiada apa-apa perhubungan istimewa mereka boleh bersama-sama bercuti berdua di Hong Kong, baru-baru ini.
Menurut penggiat forum Cari, ada pihak yang melihat kelibat kedua-dua selebriti itu di Lapangan Terbang Kuala Lumpur (KLIA) menaiki satu pesawat ke negara tersebut.
Menurut sumber itu lagi, hanya gambar Kila yang dapat dirakamkannya manakala Hardy pula menyembunyikan diri apabila melihat kelibat mereka disedari oleh peminat di situ.
Kalau betul pun bercinta apa salahnya kan, dua-dua pun masih single dan bujang trang trang.
Namun, kalau boleh jagalah perlakuan, kerana anda berdua sememangnya dikenali ramai, pantang sahaja ada kesilapan, pasti ada mata yang akan memandang serong terhadap kalian.
KILAA

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments