Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Yuna Akui Pernah Hilang Di Pusat Beli Belah
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Yuna

Ibu penyanyi berbakat besar Yunalis Zarai, Anum Fawzia Che Wahab, 55, berkata anak tunggalnya itu pernah hilang di sebuah pusat membeli belah ketika berusia tiga tahun.
Anum menceritakan pengalaman cemasnya itu kepada Harian Metro, hari ini.

“Yuna hilang di pusat membeli-belah The Mall. Masa itu memang panik, risau dan rasanya seperti separuh nyawa hilang. Ketika kelam-kabut mencari Yuna, tiba-tiba dia berlari keluar dari kawasan ‘glasswares’. Bertambah kecut perut saya masa itu kerana risau dia terlanggar kristal kaca,” katanya.

Selain itu, Anum juga mendedahkan pemilihan nama anaknya itu adalah disebabkan tertarik dengan nama juniornya ketika melanjutkan pengajian di Universiti Malaya iaitu Puteri Yunalis.

“Dia sangat comel dan ayu. Malah, kami sukakannya dan terpikat dengan perwatakannya. Pastinya apabila kami memilih nama itu untuk Yuna, kami mengharapkan ciri-ciri baik dimiliki Puteri Yunalis tidak banyak sedikit ada pada Yuna,” ceritanya lagi.



About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments