Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Soo Winci Takkan Kahwin Selagi Belum Ke Hollywood
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

 

Tinggi sungguh cita-cita dan impian penyanyi berketurunan Cina, Soo Wincci yang menyatakan dirinya tak akan berkahwin sebelum impiannya ingin menakluki Hollywood tercapai.

Namun, jangan disangka impian penyanyi berusia 28 tahun ini tidak boleh dicapai kerana sekarang namanya sudah pun mekar di bumi Taiwan.

“Saya berharap untuk ke Hollywood secepat mungkin bagi memastikan dapat berkahwin dalam masa terdekat ini. Saya juga mahu Malaysia bangga dengan saya apabila berjaya mengembangkan kerjaya hingga sampai ke Hollywood dan menyalurkan elemen positif serta kekuatan kepada peminat-peminat saya,” katanya memetik kenyataan Harian Metro, hari ini.

Peserta Masterchef Selebriti Malaysia musim pertama ini ternyata seorang yang bercita-cita tinggi dan tidak mustahil impiannya itu boleh dicapai sekiranya disusuli dengan kerja keras serta produk yang berkualiti untuk diketengahkan di sana.

Semoga impian Wincci mengharumkan nama negara seperti mana yang dilakukan Anita Sarawak, Yuna, Datuk Shake, Datuk Siti Nurhaliza dan Shila Amzah tercapai ya!

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments