Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Calon Mr. Singapore 2013 Buat Pendedahan Berani Mati…Sebelah Zakar Hilang Fungsi!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



CALON Mr. Singapore 2013 mengejutkan ramai pihak apabila mengakui sebelah buah zakarnya tidak lagi ‘berfungsi’ kerana pecah akibat menjalani latihan taekwondo di Pulau Pinang ketika zaman remajanya.

Wilson Lim memberitahu, pegawai perubatan yang merawatnya memaklumkan yang dia mungkin tidak berpeluang untuk memperoleh cahayamata sekiranya berkahwin disebabkan kecederaan tersebut.

” Saya mengalami kecederaan di bahagian kaki, termasuk kecederaan yang menyebabkan saya tidak mungkin mempunyai zuriat sendiri,” katanya pada akhbar The New Paper Singapura.

Lim seorang jurutera syarikat minyak menambah, dia cukup sedih dan trauma dengan kejadian yang menimpa dirinya.

” Tetapi saya selalu ingatkan diri saya yang masih ramai anak-anak terbiar di luar sana, mungkin suatu hari nanti salah seorang daripadanya akan saya ambil untuk tinggal bersama-sama,” katanya.




About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments