Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Smartphone LG Dengan OS Mozilla Firefox
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Smartphone LG

LG bakal melancarkan telefon pintar dengan sistem operasi Mozilla Firefox. Sistem operasi terbaru ini disasarkan kepada pasaran membangun.

Namun, pengguna telefon pintar berpengalaman mungkin akan kecewa dengan peranti ini.Ini kerana LG Fireweb tidak menawarkan ciri-ciri yang luas dan inovatif,sebaliknya lebih menjurus ke arah fungsi asas sahaja.

LGfire

Telefon pintar ini didatangkan dengan skrin sentuh berpaparan HGVA TFT 480×320 piksel,pemprosesan Qualcomm 1GHz dan RAM 2GB,selain kamera lima megapiksel serta flash LED.

Telefon pintar berasaskan sistem operasi Firefox ini menjalinkan kerjasama dengan syarikat komunikasi Sepanyol,Telefónica.Buat masa ini,peranti ini hanya boleh didapati di Sepanyol,Columbia,Venezuela,Greece,Montenegro dan Serbia.

Khabarnya, perisian Firefox ini telah menarik minat syarikat-syarikat telefon pintar gergasi yang lain untuk mengaplikasikan sistem operasi ini pada peranti keluaran mereka di masa akan datang.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments