Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Poster Filem Ular Tiru Poster Anacondas
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Poster Filem Ular
Rekaan poster selalunya menjadi di antara faktor yang dapat menarik minat penonton menonton sesebuah filem itu di pawagam.
Terbaru, filem Ular terbitan KRU Studios dikatakan telah meniru rekaan poster filem terkenal Hollywood Anancondas yang juga membawa tema ular sebagai jalan cerita utamanya..
Filem Ular yang bakal ditayangkan bermula 5 Disember depan dibintangi pasangan suami isteri, Lisa Surihani dan Yusry Abdul Halim serta Izzue Islam.
Mungkin pereka poster mengambil serba sedikit inspirasi daripada poster Anancondas namun kalau tengok sekali imbas memang sebijik habis!
Ular mengisahkan seorang wartawan jenayah Myra (Lisa Surihani) yang digantung kerja yang kemudiannya telah diarahkan untuk membuat liputan di sebuah pusat peranginan di sebuah pulau.
Myra yang ditemai jurukameranya, Remy (Yusry) tidak pernah menyangka tugasannya kali ini bukanlah satu tugasan biasa apabial percutian hebat yang dimenangi oleh 10 pemegang cabutan bertuahbertukar menjadi sebuah mimpi ngeri yang tidak diduga oleh mereka.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments