Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Vivo X3, Telefon Pintar Paling Nipis Di Dunia~!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Vivo X3, telefon pintar nipis dunia
Dunia teknologi semakin menarik apabila semakin banyak pengeluar telefon pintar mengeluarkan telefon yang lebih canggih dan mereka juga banyak mengejar untuk menjadi pengeluar terbaik.

Terbaru, semakin banyak yang mengeluarkan telefon pintar nipis. Boleh dikatakan setiap bulan telefon pintar ternipis dikeluarkan. 


Paling baru Vivo X3, yang memperkenalkan telefon pintar ternipis dunia dengan ukuran ketebalan 5.75 Milimeter. Telefon Vivo X3 tersebut berhasil mengalahkan telefon pintar tipis lainnya seperti Huawei Ascend P6. 

Namun tidak semua telefon pintar daripada model ini memiliki ketebalan 5.75 milimeter. Untuk telefon pintar warna putih, hadir dengan ukuran sedikit lebih tebal, yakni sebesar 5.95 milimeter.

Mempunyai skrin berukuran 5 inci HD 720p dan bahagian dalamnya, tersemat prosesor quad core MediaTek 1.5GHz yang ditunjang dengan RAM sebesar 1GB. 

Terdapat pula kamera 8MP di bahagian belakang dan kamera 5MP di depan. Untuk sumber tenaga, terdapat bateri berkapasiti 2000 mAh.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments