Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Samsung Galaxy S4 Meletup Punca Apartment Terbakar!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Laporan yang dilansir dari Intomobile sebuah laporan dari Hong Kong  kejadian Samsung Galaxy S4 meletup dan menyebabkan kebakaran di sebuah apartmen pada (29/07), dipastikan kerana kerosakan sektor kuasa atau bateri.

Adalah Mr. Du pemilik peranti Galaxy S4 ketika asyik bermain game di peranti kesayangannya, tiba-tiba bateri berkurangan, lantas Mr Du segera menyambung peranti kepada pengecas,unit telefon pintar itu meletup di tangannya. Kerana takut ia melemparkan peranti keluar bilik, jatuh di bawah sofa. Api dari Galaxy S4 itulah penyebab tercetusnya kebakaran di sofa menjalar ke seluruh apartmen.

Mr Du dan isteri tercintanya berjaya selamat keluar dari maut, pemiliknya mendakwa bahawa ia menggunakan set original Samsung , seperti bateri dan charger. Pihak Samsung sedang menyiasat kebakaran apartmen untuk mengesahkan tuntutan ini. 

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments